*Navigare*
|
|
|
*Voteaza*
|
|
|
*User Online*
|
In total-> 1 Musafiri-> 1 Inregistrati-> 0 |
|
|
Acest efect poate schimba culoarea oricarui obiect dintr-o imagine. De asemenea se pot schimba culorile unor haine, culoarea parului unei persoane si altele. Foarte usor!! Deschidem o imagine [Ctrl + O] – Open : Din imagine, alegem partea careia dorim sa-i schimbam culoarea. Folosind Magic Wand Tool [ W ] – putem decupa acea parte. Optiunea Tolerance, aflata pe bara de sub File::Edit::Image… Cu cat tolerance e mai mare, Magic Wand Tool va “cuprinde in decupatura” o suprafata mai mare din culoarea acelei parti. **Tolerance prea mare v-a duce la cuprinderea unei suprafete prea mari** Incepem sa cuprindem in decupatura acea parte, prin adaugari cu SHIFT in cazul in care nu se cuprinde partea intreaga din primul click . Astfel am obtinut decupatura galbena din aceasta poza. Dupa decupare imaginea arata astfel : Copiem partea decupata Copy [ctrl+c] Paste [ctrl+v]. Acum avem Layerul Background – imaginea intreaga si layerul cu decupatura, partea galbena. Layerului cu partea decupata ii vom schimba culoarea. Prin setari noi la Hue/Saturation [CTRL+U] Bifam COLORIZE jos in dreapta. Si in functie de HUE, culoarea imaginii se va schimba. **setarile culorilor depind de culoarea de provenienta a imaginii. - din galben in mov am folosit HUE = 292. Ok, culoarea e schimbata, dar e prea observabil. In acest caz arata relative ok, in cazul modificarii unei culori de par , parul va fi mov absolute. Pentru depronuntarea culorii vom scadea opacity-ul layerului colorat, astfel reliefurile primei imagini se vor regasi usor si in culoarea noua, si va parea mai reala. Scaderea opacity-ului din 100% la 60%(preferabil) se face astfel : In cazuri precum schimbarea culorii unei haine, parului, fetei unei persoane este de preferat scaderea opacity-ului la 70%, pentru a arata mai real. Imaginea finala arata astfel: Decuparea este foarte importanta, fiecare detaliu conteaza. Sursa:sursa
|
|
*Logare|Cont Nou*
|
|
|
*Top Vote*
|
Va REveni Topurile... |
|
|